نوشته هایم

سِـ.....ونـ.....ا

نوشته هایم

سِـ.....ونـ.....ا

روز مادر


دستهاش به سخاوت آسمان...و نگاهش مثل نگاه کبوتر پاک و معصومه


قلبش اونقدر وسیعه که هر چقدر در اون راه می رم و قدم بر می دارم به پایانی نمی رسم.

نمی دونم تا چه حد می تونم توصیفش کنم...فقط می دونم وقتی می خوام راجع به این واژه ی

 آسمونیه خودم حرف بزنم یا بنویسم ، یه بغض پنهان از اعماق قلبم به گلوم می شینه.

قبلا گفتم باز هم می گم جز "سادگی" هیچ کلمه ای زیبنده ی وجودش نیست.

عاشق نگاه معصوم و پاکشم...





از اینکه از بطن این مادر به دنیا پا گذاشتم همه ی عمرم سپاسگذار خدا هستم.

.

.

دوست داشتم این تقدیمی به مادر م رو هم از آرشیو بیرون بکشم...و لینکشو اینجا بگذارم

دست همه ی  مادرای دنیا رو می بوسم و روزشون مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد