نوشته هایم

سِـ.....ونـ.....ا

نوشته هایم

سِـ.....ونـ.....ا

صدا و سیما سنگ تمام گذاشت

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی از کمیت و کیفیت تولید برنامه ها به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تقدیر کرد و گفت: رسانه ملی امسال سنگ تمام گذاشت.

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی مطورزاده گفت: در برنامه های امسال رسانه ملی علاوه بر اینکه نگاه تاریخی و روایتی به عملیات دفاع مقدس کما فی السابق داشت و ایستادگی ها و رشادت ها را یادآور شد، فضای جدید برنامه سازی در خصوص دفاع مقدس شکل گرفته بود.

وی گفت: رسانه ملی وظیفه دارد نسل حاضر را با نسلی که برای این کشور افتخار و سربلندی رقم زده آشنا کند تا راه آن مردان بزرگ را در توسعه عرصه های علمی، اقتصادی و نیز عرصه های توسعه ملی کشور ادامه دهند.

مطورزاده گفت: عملکرد صدا و سیما در برنامه های سالروز آزادسازی  خرمشهر همچنین از این جهت که فضای امید به آینده زندگی در مناطق جنگ زده را نشان می داد، قابل تقدیر است. البته در عین حال مشکلات موجود را هم منصفانه انتقال می داد.

وی افزود: لازم می دانم علاوه بر این تقدیر و تشکر دیگری هم از رسانه ملی داشته باشم.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس به برنامه های تولیدی کاروان راهیان نور اشاره کرد و گفت: برنامه های سازمان صدا و سیما در تعطیلات نوروزی و برنامه های زوار راهیان نور تاثیر بسیار مهمی بر ترویج و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد